Valid XHTML 1.0 Transitional

AKTIVNOSTI / IGRA / INTERAKTIVNO

POTRAGA ZA ZLATNIM RUNOM

Priča o zlatnom runu potječe iz grčke mitologije gdje je predstavljalo krzno krilatog ovna Krizomala. Atamant, kralj grada Orhomena u Beotiji, regiji na jugoistoku Grčke, uzeo je za svoju prvu ženu božicu oblaka, Nefelu, s kojom je imao dvoje djece, sina Friksa i kćer Helu. Atamant je ostavio Nefelu i oženio se Kadmovom kćeri Inom. Ino je bila ljubomorna na muževljevu djecu iz prvog braka te je smislila kako da ih ubije. Nefela, ili njezin duh, ukazao se djeci zajedno s krilatim ovnom čije je runo bilo svo od zlata. Na ovnu su djeca pobjegla preko mora, ali je Hela pala i utopila se u prolazu koji je nazvan po njoj, Helespont. Ovan je odveo Friksa u sigurnost Kolhide (današnje Gruzije) na udaljenoj obali Euksinskog (Crnog) mora. Friks je tada žrtvovao ovna i objesio je njegovo runo na stablo (često se u priči navodi hrast) u lugu posvećenom Aresu gdje ga je čuvao zmaj. Ondje je runo ostalo sve dok ga Jazon nije uzeo. Ovan je postao istoimeno zviježđe na nebu.

MEDEJA je u grčkoj mitologiji moćna čarobnica, kći kolhidskog kralja Ejeta i njegove žene Ejdije, nećakinja čarobnice Kirke te kasnije žena grčkog junaka Jazona. Dar vračanja dobila je od božice Hekate, a božice Hera i Atena izabrale su je da pomogne njihovu ljubimcu Jazonu koji je na čelu izabranih grčkih junaka doplovio u Kolhidu po zlatno runo. Kako bi od kolhidskog kralja Ejeta dobio dozvolu da uzme zlatno runo, morao je prvo proći opasan test u čemu mu je pomogla Medeja svojim čarobnim moćima.

IGRA: Potraga za zlatnim runom

Igračice i igrači podijeljeni su u dvije skupine. Jedna pripada kralju Eerti i njegovom sinu Apsirtu, a druga kraljevoj kćeri Medeji i Jasonu. Cilj igre je pronaći skriveno zlatno runo. Obje skupine kreću s iste polazne točke, no s različitim informacijama i naznakama gdje bi se runo moglo nalaziti. U svakoj skupini postoji uhoda suprotne skupine. Zadatak uhode je da pomogne matičnoj skupini i ometa skupinu u koju je ubačen/a. Skupina u koju je ubačen/a treba otkriti o kome se radi te odlučiti kako će ga/ju neutralizirati. Pobjeđuje skupina koja pronađe zlatno runo i vrati ga na početnu poziciju.
Trajanje igre: 60 minuta.
Rekviziti: kostimi, runo, pergament s mapama i informacijama.




LOKACIJE ZA AKTIVNOST:

CRES

CRES je otočki biser Jadrana, pomalo divlji, još uvijek nedovoljno otkriven i prepoznat. Uz otok Krk, najveći je otok Jadrana. Iako otok, na njegovom sjevernom dijelu rastu hrast, kesten i trešnja. Otok krase brojni maslinici i kadulja te oko 1.400 ostalih vrsta biljaka. Ekocentar Caput Insulae udomio je i od izumiranja čuva bjeloglave supove. Na Cresu se gnijezde suri orao (Aquila chrysaetos), škanjac osaš (Pernis apivorus) i slavuj. Ovdje zrak ispunjava šarenilo krila nježnih letača, preko 100 vrsta leptira. Iako na otoku borave čak 23 vrste gmazova (gušteri, zmije i kornjače), nema otrovnih. Cres će vam pružiti puno više od očekivanog. Iznenadit će vas i oduzeti vam dah svojim prirodnim ljepotama. Cres pruža mogućnosti za nova iskustva i spoznaje putem tjelesnih, duhovnih i misaonih puteva. Ovo je idealno mjesto za novu dimenziju odmora. cijena na upit


Lokacija: šuma Tramontana


Sunčana vura d.o.o. za poslovne usluge i turizam, Kožarska 2, 10000 ZAGREB, HRVATSKA • tel: +385 1 481 36 35 ; 481 36 36 • mail: infosv@suncana.org