Valid XHTML 1.0 Transitional

Helena Ivana 1 Ivana 2 Andrea Hadzimana
Pa da krenem redom:

LET
Let je bio uzbudljiv. Prvi avion je bio tako uzak da sam osjetila malu klaustrofobiju! Ali je zato drugi bio super, ogroman, sa svim čudima, usluga vrhunska. Ali 9 sati! Jedva sam izdržala. Na aerodromu nas je dočekala predstavnica programa i vozač kombija pa onda sat do hotela, pa odmah pola sata uvodnog predavanja, pa tek onda u sobu tako da sam se svojima javila iza ponoći.

ORIJENTACIJA
U hotelu nas je bilo 125, podijeljene u dvije grupe, najviše Njemica. Cure su bile uglavnom super, svi imamo svačiji mail, ja sam se bila sprijateljila s jednom Njemicom ali ona je otišla blizu New Yorka (ubuduće ću pisati NYC - New York City), ali se nadam da ćemo se dopisivati. Našla sam i onu koja se je dogovorila s obitelji u Bostonu s kojom sam se i ja bila dogovarala prije nego sam prihvatila Kirka i Jennifer, rekla sam joj da im prenese pozdrave. U hotelu smo kupili tel. karticu koja je jako brzo iscurila. Uspjela sam poslati 1 kratki mail sestri, i to je bilo to. Hotel je bio ok, kade su im čudne, trebalo mi je 10-ak min da skužim kako otvorit toplu vodu, ali snašla sam se nekako. Predavanja smo imali svaki dan od 8 do 5, 5.30, sat za ručak i 10-minutne pauze, ritam je bio ubitačan, a nisam spavala nego po 3-4 ure po noći. Ali žena koja je držala predavanja je prekrasna, jednostavno predivna žena, i ludilo humoristična, tako da me ona držala budnom. Stavili su nas u sobe po tri prema mjestu gdje idemo tako da sam se s jednom od njih već danas našla, živi 50 m ispod mene, upravo mi je večeras bila u kući, bili su i Jennifer i Kirk (roditelji), popodne me je bila posjetila ali smo izlazili pa je došla opet večeras. Baš je lijepo društvo netko tko je u istoj situaciji kao ja! Njemica je, inače.

DOLAZAK U NOVI DOM
U Atlanti me čekala Jennifer. Aerodrom ooogromaaan, treba ti podzemni vlak do prtljage. Bila je jako draga i susretljiva. Kirk je bio kod kuće s curama, spavale su već. Javila sam se mami u 5 ujutro kod vas tu da sam stigla u kuću. Ujutro smo ja i ona skupile cure iz škole, prije toga otišle u dućan (pitala me sve što ja volim). Popodne smo Jen i ja otišle u šetnju do igrališta s curama, navečer izašli vani blizu kuće jesti. To mi je bio tek ručak u 5.30 no kad se još sredim i smjestim bolje, onda ću ja sebi kuhati! Jutros su oni oboje radili, pravilo je da prva tri dana netko mora od roditelja sa mnom bit u kući s djecom, nisu mogli izbjeći posao pa su uzeli 14-godišnju curu iz susjedstva koja ih je već čuvala, bila mi je od velike pomoći. Danas popodne smo Jen i ja s curama otišle na jednu rođendansku zabavu u jedan centar, super je, imaju prostor za rolanje, ali na onim starim rolama, izgleda kao klizalište, u tom je obliku. Muzika svira, imaju veliki dio za skakanje, s tunelima, kao veliki trampolin. Velika igraonica. Super. I evo me sad pišem. Jen i Kirk su stvarno super, osjećam se opušteno, kao kod kuće. Dali su mi mobitel za pozive unutar SAD-a, 1 tel. karticu, 1 karticu s 30 $ za neki dućan odjeće i obuće i šta ti ja znam, kartu grada, pismo dobrodošlice i kao uvod u što me čeka. Evo sad upravo i nešto love za sutrašnje kazalište, nisam još pogledala koliko. Stvarno su super. Nismo još stigli o svemu pričat, malo po malo. Sutra popodne će nas (mene i Njemicu – moju room-mate s orijentacije i sada susjedu) obje pokupiti druga au pair koja je tu više od godine dana, idemo gledati neku predstavu u kazalište u centru Atlante, upoznat ćemo i savjetnicu. Super, jedva čekam!

VOŽNJA
Danas popodne sam s Jen vozila auto i uvezla ga u garažu, veeeliku Toyotu jeep, imaju još i Hondu accord, isto prilično velika. Bilo je ok, naravno nije teže od naših auta, ali sam imala osjećaj da ako pustim nožnu kočnicu da ću udarit u zid, ali nije, kad staviš u ‘P’ (park) uopće ti ne treba kočnica, a ručnu ni nemaju, tj. imaju jednu drugu nožnu lijevo ispod volana koju koriste jedino ako je jaka uzbrdica ili nizbrdica. Ali trebat ću još samo malo prakse. U garaži imaju teniske loptice koje vise sa zida za svako auto tako da kad dotaknu lopticu s vjetrobranskim staklom da znaju stat.

KUĆA I JOŠ ŠTOŠTA...
Kuća je super, moja dream house, ne zbog namještaja već zbog lokacije i općenito izgleda. Mirno susjedstvo, sve iste kuće, gotovo. Soba mi je super, ogroman udoban krevet, radni stol s kompjuterom i bežićnim tel., tv su me pitali hoće li mi stavit pa sam rekla ako hoće da mogu, ali rijetko ću ga gledat u sobi. Sutra ujutro Jen radi, Kirk ne, pa ću s njim i curama na njihovu misu (cure će biti u nekoj igraonici u crkvi), iza toga u istoj crkvi na gornjem katu neka ‘škola za odrasle’, proučavaju Bibliju i slično. Baš me zanima pa ću ići s njima. Popodne opet imaju rođ. zabavu, ali ne znam hoću li s njima. I onda u 6 me kupi ta au pair u kazalište. To će biti prvi posjet Atlanti i prvi izlazak.

A sad o nostalgiji. Jučer je bio prvi dan i samu sebe sam iznenadila kad sam osjetila naglu tugu, ali danas je već bilo bolje. Trenutni moto mi je ‘sutra je novi dan’! Mislim da mi je najteže bilo zato što su cure još cendrave. Danas mi je jako pasala uloga tješiteljice s Njemicom, jer ona izgleda šokiranija od mene, imala se kome izjadat.. Ali nema naglog odustajanja, sam sebi rekla. Bit će još bolje čim počnem ići na predavanja i družit se s drugim curama! Inače je super!!!

Toliko za sada. Ja sam 6 sati unazad od vas.

Can’ t wait to hear from you!

Love,
Ivana

Sunčana vura d.o.o. za poslovne usluge i turizam, Kožarska 2, 10000 ZAGREB, HRVATSKA • tel: +385 1 481 36 35 ; 481 36 36 • mail: infosv@suncana.org